Current catalogue MENY *

1 ... 13 14 16 18 19 20
1 ... 13 14 16 18 19 20
Bla igjennom kampanjene i kundeavisen fra MENY, gyldig fra - til -. Du kan finne de beste varene fra kategorien Butikkjeder og supermarkeder20 sider av den gyldige kundeavisen. Denne katalogen tilbyr rabattkoder på flere enn 70 produkter som absolutt tilhører varer du ofte kjøper. Hvis du ønsker å spare på din neste handletur hos MENY, ikke glem å bla igjennom hele kundeavisen fra side 1 til side 20. På den aktuelle siden kan du finne kampanjer på bacon, burgere, grill; men katalogen fra MENY tilbyr mange andre tilbud på varer som agurk, frukt, vann, kjøtt, kjøttdeig, ost, vegan. Hvis du ønsker å handle smart og spare en betydelig del av kostnaden på din neste handletur hos din favorittbutikk MENY, burde du ikke gå glipp av denne kundeavisen, full av fantastiske priser og flotte tilbud. Kom tilbake til Alletilbudsaviser.co.no hver dag og du vil ikke gå glipp av de fantastiske kampanjene hos dine favorittforhandlere.
* Gjelder i alle MENY-butikker.
Vis flere

Produkter i denne tilbudsavisen

FEM FRA FERSKVAREDISKEN OM KUNDEENDRINGER OG MATTRENDER VI LURTE PA: 1. Hva slags mat er kundene Emil Myrvang Lene Mari Husby Kristiansen mest interessert i? Ferskvaresjef MENY Rona // Kokk og butikkslakter Ferskvaresjef MENY CC-VestKokk, baker og konditor 1.Jeg får flest spørsmål om tilberedning. 1.Vi er privilegerte, for vi har mange 2 Ellers trenger kundene inspirasjon til hverdags- maten. I tillegg har vi noen som er veldig matglade kunder. De vet hva de vil ha, og er flinke og bestemte. Vi som jobber her får brynt oss og brukt mye av vår kunnskap. Hvordan har kundenes interessert i mer spesielle ting, som hvordan vaner endret seg de siste årene? lage bacon fra bunn av. 2. Vi selger mer industrielt produsert mat nå enn før. Det ser ut til at folk flest ikke er så flinke til å lage mat fra bunn av og at det 2. Matlagingen blir stadig enklere, og interessen for å lage mat fra bunn går ned. Her tror jeg tidskl emma spiller inn, i tillegg har vi fått større utvalg av ferdigmat med bedre kvalitet og da blir val get enkelt for mange. Jeg synes ferdigmaten tar vekk noe av gleden ved å tilberede mat, og vi går mot en enklere hverdag. I tillegg merker 3 vi en mye større etterspørsel etter vegetar. Hva mener du blir den 3. viktigste suksessfaktoren for ferskvare? Vareutvalg, godt bemannede disker og kunnskap. Står det ingen der når kunden kommer, mister vi kontakten og salget. i ferskvaredisken vil jo gjerne snakke med kundene ansikt til ansikt Da er veien kort til industrielle alternativer. 4. 3 Service, kunnskap og utvalg. Vi kan gi tips og råd, slå av en prat og sørge for en god handleopplevelse. Vegetartrenden vil bli enda tydeligere i årene fremover. Kokkehjertet mitt blør litt av det, men det er nok den veien det går. 4. Hva er den tydeligste I tillegg tror jeg folk vil kjenne historien bak trenden innen ferskvare? 4.Kundene vil ha det enkelt, få alt på ett produktene. De vil vite at dyra har hatt det bra sted, og tilberede kjapt. Det skorter også på inspirasjonen når middag skal lages i og føle at de bidrar i en bærekraftig retning. hverdagen. Derfor er «Ukens middag» blitt populær. Om sommeren er burgere og grill- mat i vinden, men også her skal det være enkelt. S. 16

Kundeaviser fra MENY