Last opp en manglende kundeavis

Intersport kundeavis - side 113 - UTGÅTT

Intersport kundeavis - side 113 - UTGÅTT

1 ... 113 ... 137
Kundeavis Intersport. Side 113.
1 ... 113 ... 137

Bla igjennom denne Intersportkatalogen som er gyldig fra - til - for å se de siste tilbudene. På 136 sider av de aktuelle ukentlige tilbudene kan du finne de beste varene fra Sportkategorien. Hvis du ønsker å spare på din neste handletur til Intersport, ikke glem å bla igjennom hele katalogen fra siden 1 til side 136. Hvis du ønsker å handle på en smart måte og spare på din neste handletur til Intersport, ikke gå glipp av de nyeste ukentlige kundeavisene som er full av flotte priser og fantastiske tilbud. Kom tilbake til Alle Tilbudsaviser hver dag for å sørge for at du ikke går glipp av flotte tilbud fra dine favorittforhandlere.

 
HYDRERING/ERNARING MELINA MEYER MAGULAS amelinamaqulas) + Mastergrad i ldrettsfysiologi-og biomekanikk fra Norges Idrettshagskole + Ansvarlig idrettsfysiolog og Performance Coach på Magnat Center + Foredrag sholder og foreleser ved Akademiet for ersonl rênin + Langrennsløper og løper i LYN SKI DRIKK GO DT GJENNOM DAGEN 0 G DERSONM TRENING SØKTEN VARER KORTERE ENN EN TIME Du kan trene så mye du bare vil og gjøre alt riktig, kostråd som er basert på millioner av uavhengige | /FOR TRENING ELLER LøP men det bør også legges innsats ned i ernærin og godt dokumenterte studier, vil du klare å Du bør spise et hovedmåltid som både består av gen dagene i forkant av den dagen du slenger et etablere gode vaner som sikrer det kostholdet som karbohydrater og proteiner ca. 2-3 timer før du startnummer på brystet, slik at du får ut poten er nødvendig både for å prestere på trening over tid skal i action. Hvis du trener om morgenen før jobb og for å bevare god helse. Klipp dem ut og heng dem eller skole og ikke er et «frokostmenneske», går det helt fint å ta frokosten rett etter trening. Men da kan det være lurt å spise litt kveldsmat før du legger deg slik at du har karbohydrat lagret og til- gjengelig i muskel og lever. Trener du etter jobb og det er lenge siden lunsj og du kjenner deg litt sulten, er en sportsbar et veldig godt alternativ til sialet ditt. på kjøleskapet! //KRO PPEN ER SOM EN FORBRENNINGSOVN Forbrenningen jobber med å frigjøre energi til de oppgavene kroppen skal gjøre og til de biologiske prosessene kroppen gjennomgår daglig og månedlig Kroppen din er spesialist på å regulere forbrenn- ingen opp eller ned etter behov, da forbrenninger øker i takt med aktivitetsnivået. Når du løper på lav intensitet kommer mesteparten av energien kroppen trenger fra fettforbrenningen. Etter hvert som arbeidsintensit eten øker tar kroppen energi fra lag- eret og da kommer det mer karbohydrater inn i DE 12 KOSTRÄDENE (Kilde) Helsedirektoratet.no et lite mellommåltid //LITT 0M VAASKE Når treningsøkter eller konkurranser på lengre enn 1 time skal foregå i spesielt varmt eller ka ldt vær blir væske og ernæring ekstra viktig. En sports- drikk kan hjelpe deg med å erstatte væsketapet samtidig som du fårideg de saltene du trenger. Det er en god tommelfingerregel at ved alle økter over 1 time bør du fylle på med noe karbohydrat under- veis for å klare å holde intensiteten oppe og for å investere i restitusjonen av kroppen i etterkant 01. Ha et variert kosthold med mye grønnsaker, frukt, bær, grove kornprodukter og fisk. Begrensede mengder bearbe idet kjøtt, rødt kjøtt, salt og sukker 02. Ha en god balanse mellom hvor mye energi du får i deg gjennom mat og drikke, og hvor mye du utholdenhetstrening frigjøres energien du trenger i all hovedsak fra fet og karbohydrater. Ved lav energitilgjengelighet i forbruker gjennom aktiviteft kroppen under langvarig arbeid kan opptil 20 % av energien komme fra proteinnedbrytning. Dersom du bær hver dag har lave karbohydratlagre i musklene dine vil ikke 04. Spis grove kornprodukter hver dag den oksygen-avhengige gå like raskt, du føler deg «tom» og i 03. Spis minst fem porsjoner grønnsaker, frukt og rgiproduksjonen kunne 05. Spis fisk til middag to til tre g ETTER TRENINGEN s. Alle løpere som har opp06. Velg Fysisk trening bryter ned kroppen og dutrenger nå å re ra bearbeid ra øpema let og «pe ukter v re omføring av løp på engitt tid glippe fra deg fordi du ergi så m mulig t med næringsi e modifika mar pa kommer SUKSESS HANDLER OM GODE VANER re bra pa uken salt i ma maten 4 ganger i uken er det ikke nødvendig ro L hverda ten ppidr øver med eldig komplisert og det ela vann so dagen, men gode måltids- og mellommåltidsruti ma med nange sted ndt. Ved å følge Helsedirektoratets 12 inutter hver

Kundeaviser fra Intersport

Mest populære tilbud