Last opp en manglende kundeavis

Intersport kundeavis - side 12 - UTGÅTT

Intersport kundeavis - side 12 - UTGÅTT

1 ... 12 ... 137
Kundeavis Intersport. Side 12.
1 ... 12 ... 137

Bla igjennom denne Intersportkatalogen som er gyldig fra - til - for å se de siste tilbudene. På 136 sider av de aktuelle ukentlige tilbudene kan du finne de beste varene fra Sportkategorien. Hvis du ønsker å spare på din neste handletur til Intersport, ikke glem å bla igjennom hele katalogen fra siden 1 til side 136. Hvis du ønsker å handle på en smart måte og spare på din neste handletur til Intersport, ikke gå glipp av de nyeste ukentlige kundeavisene som er full av flotte priser og fantastiske tilbud. Kom tilbake til Alle Tilbudsaviser hver dag for å sørge for at du ikke går glipp av flotte tilbud fra dine favorittforhandlere.

LOPESKO ASFALT 365 11P457 s KO LL VELG RIKTIG STøTTE Pronasjon er når ankelen beveger seg for mye utover eller innover mens du løper. Denne skjevheten planter seg videre opp i knær, hofter og rygg. 0m du overpronerer uten noen form for støtte, kan det føre til smerter i føttene, knær og hofter. La oss vurdere ditt løpesteg og hjelpe deg med å finne en sko som passer akkurat deg. (Illustrasjonen under viser høyre ben) EKSPERTTIPS 노스 NØYTRAL OVERP RONASJON INNOVER) UNDERPRONASJON UTOVER) Løp og gange er for menneskekroppen helt naturlige I/PRONASJON ER HELT NATURLIG bevegelsesmønstre. På den annen side er disse blant 0G NøDVENDIG //SUPINASJON/UNDERPRONASJON Supinasjon er også kjent som «underpronasjon» de aller mest komplekse å analysere og forstå. Pronasjon er den naturlige rullingen innover som Her handler det om at foten ikke ruller tilstrekkelig Vi støtter oss derfor til erfaring, forskningsbasert midtfoten og ankelen gjør, når du lander i fotisett nnover for å dempe landingen ved løp og gange kunnskap, innovasjon og teknologi, som kan hjelpe fasen. Fotbuen din flates litt ut og reaksjonskraften Istedenfor å rulle litt innover, trykke gjennom midten fra underlaget kan distribueres utover de mange av foten og skyve fra med storetå-kontakt, vil en som Når du lander et løpesteg, går krefter større enn strukturene tidligere nevnt. Uten denne egenskapen supinerer rulle mer på utsiden av foten og skyve 2.5 ganger vekten din giennom kroppen, -krefter ville føttene dine tålt mye mindre belastning. Når fra med flere av de andre tærne i toe-off-fasen føttene dine er spesialdesignet for å håndtere. Foten du ser på en fot som lander et løpesteg i sakte film, Her må små, tynne bein i fotens utside ta vel- n se ganske voldsom ut dig mye av belastningen, så en sko som gir til består av 26 små bein, 19 muskler, 33 ledd og 107 for det utrente øyet, men det skal flere sjekkpunkter strekkelig støtte og demping, kan være viktig for ligamenter som skal holde disse leddene på plass,til forå kunne fastslå om du pronerer normalt eller ei. deg som løper mye. Sjekk de gamle skoene din oss langt på vei når vi skal velge løpesko v de mest intrikate dele v kroppen og kan den normale pron e de opp på et bord f OVERPRONASJON MATCH SKO MED DIN UNIKE FOT me være tyde Antall strukturer i foten, er lik for oss alle, men din som normalt. Her faller anklene relativt mye inn r med overbelastning allikevel he ik. Hælen din over og det har assosiasj HVOR VIKTIG ER EGENTLIG VALG ET AV r. Derfor er det spesielt viktig å fi ktig type LOPESKO FOR À UNNGA SKADER? utgjør oe om bør sammen d studie, der 92 +Stå rett opp og ned på bar r. Dersom det ner-løpere med moderat overpron at vi løper forskjellig og har behov for ulike sko nøytralsko, sko for overprona t helt år, ikke ha ngsskade og videre har vi kategor t du overpronerer be ro t på hvordan skos t. Dersom Sports Med 201448:440-4 isk så hadde pron butikken t mer om hvordan din vere underlaget og blir belastet. Dette hjelper oss med indikerer dette overpronasjon. å anbefale deg riktige sko. Men det er like viktig at du selv også kan litt om foten din og vet hva du skal foreksomt per 1000 kilometer øpt * Vi kan også benytte speilkasse eller du kan Det er umulig for s å slå fast akkurat hvo sielt skovalget er for hver enkelt, men bak hver lø avtrykket. En normalpron sa mme ut ligger det utallige En løpesyklus består a ngende avtrykk fra hælen,langs utside ing bak for å gi deg den beste løps n, imer med utv else tid. Likeve ull opp til tær En overpronert kroppsvekt på f haelavtrykket samt det aller vikti bu bevisst elle arierer overprorn la en ekk før du handler→

Kundeaviser fra Intersport

Mest populære tilbud