Intersport kundeavis - 18.04.2018 - 31.12.2018 - UTGÅTT

Intersport kundeavis

18.04.2018 - 31.12.2018 - UTGÅTT

1 ... 43 ... 100
Kundeavis Intersport - 18.04.2018 - 31.12.2018. Side 43.
1 ... 43 ... 100

Bla igjennom denne Intersportkatalogen som er gyldig fra 18.04.2018 til 31.12.2018 for å se de siste tilbudene. På 100 sider av de aktuelle ukentlige tilbudene kan du finne de beste varene fra Sportkategorien. Hvis du ønsker å spare på din neste handletur til Intersport, ikke glem å bla igjennom hele katalogen fra siden 1 til side 100. Hvis du ønsker å handle på en smart måte og spare på din neste handletur til Intersport, ikke gå glipp av de nyeste ukentlige kundeavisene som er full av flotte priser og fantastiske tilbud. Kom tilbake til Alle Tilbudsaviser hver dag for å sørge for at du ikke går glipp av flotte tilbud fra dine favorittforhandlere.

LO PESKO TERRENG rsberg har flyttet til Måndalen sammen med n Jornet for å dyrke lidenskapen for -Hver gang jeg kommer opp i høyden får jeg all den belønningen jeg trenger, sier Emelie Forsberg også gjennomfører noen raske økter på flatmark. På vei til og fra ærend løper jeg ofte intervaller og ha så lette sko som mulig når jeg løper oppover så lenge jeg har en såle med litt feste. Jeg putter ofte Den svenske 31-åringen er trippel verdens- har drag på 100 til 200 meter. Jeg får høyere fart og et annet par sko i sekken med større dropp og bedre mester i ultramaraton, står med 16 World cup-seirei muligheten til å dra ut steget, og det er viktig for at demping som jeg tar på meg når jeg skal ned. motbakkeløp og er itillegg iverdenstoppen i skialpint. jeg skal opprettholde et godt løpesteg Hun er lidenskapelig opptatt av naturen men harSelv om hun gjennomfører de, er flatmarks- manhar lyst og at man burde være mentalt tilstede. hoppet av biologistudiene for å leve av ut holdenhet. øktene ren pliktkjøring. Forsberg er opptatt av at man skal trene fordi Da får man mer igjen for treningen. Jeg liker å være på løpetur på fjellet fordi jeg trives holder jeg et rolig tempo og får sett masse natur. hagen, sier Forsberg. Skal jeg løpe i 15 timer går det litt fortere så da ser Forsberg er samboer med en annen ekstrem med å være der, ikke fordi jeg liker å vise at jeg er jeg også litt mindre, men hver gang jeg er på fjellet løper, spanjolen Killian Jornet. Jornet har vunnet der. Jeg synes ikke alt trengs å dokumenteres på seks ganger og samm har de bosatt seg i Måndalen i Romsdal for å dyrke det er gøy! Forsberg legger ut på turer som er mange sine lidenskaper for natur og trening i høye fjell. ganger lengre enn en vanlig marathon. Likevel e Selv om Forsberg helst løper langt, trenger hun treningen alid lystbetont, og dette synes hun er noen kortere økter som har en tydelig start og slt viktig. 100 kilometers løpeturer er ikke for alle, men mellom er det deilig å vite akkurat hva jeg alle kan finne en treningsform de liker. 01) skal giøre. For å få litt struktur i treningen setter FJELLOP -Hvis man ikke har lyst til ågâinn på et trenings- jeg av tre dager i uka til intervaller. Jeg kan løpe senter eller løpe en rask og hard økt, burde man ikke ti 400-metere eller seks en-kilometere. Da vet jeg giøre det. Jeg synes det viktigste er å komme seg hvor langt jeg skal løpe og når jeg er ferdig, og det ut. Ta en rolig joggetur hvis du føler deg sliten, eller er viktig for at jeg skal kunne planlegge noen av bare en spasertur. Det viktigste er at du skaper et ukedadene savn etter å komme ut igien, sier Forsberg. Lap som er lengre enn 20 kilometer men kortere enn 45 Stigningen på løypa må vaære på minst 1,6 kilometer 02 //SKANS0 MT MOT KROPPEN //BEST I HOYDEN kroppsdeler. Liker du å lape, men sliter med vonde ULTRALOP/ULT RAMARATON Forsberg er til daglig profesjonell fjelløper og kan fjell-løping vaære noe for deg. Forsberg harvært skialpinist i fabrikklaget til sko og sportsutstyr- lite plaget med skader og hun tror fjell-lopingen pom er lengre enn tradisjonell maraton produsenten Salomon. Aller helst skulle hun bare bygger kroppen skånsomt løpt i høyden, men for å bli en god motbakkeløperennene jeg har som løper mye flatt er mye må hun også lope på flatmark. eter Løpene går ofte ove r distansene 50 og 100 skadet. Bakkeløpere er generelt lite skadet. Den kilometer, eller på tid. Løpene som går over tid -Når jeg løper så mye oppover, får jeg aldri lave belastningen gjør også at jeg kan bruke veldig kan vare i24, 12 eller seks timer. Den som laper dratt ut steget skikkelig. Derfor er det viktig at jeg lette sko med null millimeter dropp. Jeg vil helst lengst far tiden er ute, vinner.

Kundeaviser fra Intersport

Mest populære tilbud