Intersport kundeavis - 18.04.2018 - 31.12.2018 - UTGÅTT

Intersport kundeavis

18.04.2018 - 31.12.2018 - UTGÅTT

1 ... 33 ... 100
Kundeavis Intersport - 18.04.2018 - 31.12.2018. Side 33.
1 ... 33 ... 100

Bla igjennom denne Intersportkatalogen som er gyldig fra 18.04.2018 til 31.12.2018 for å se de siste tilbudene. På 100 sider av de aktuelle ukentlige tilbudene kan du finne de beste varene fra Sportkategorien. Hvis du ønsker å spare på din neste handletur til Intersport, ikke glem å bla igjennom hele katalogen fra siden 1 til side 100. Hvis du ønsker å handle på en smart måte og spare på din neste handletur til Intersport, ikke gå glipp av de nyeste ukentlige kundeavisene som er full av flotte priser og fantastiske tilbud. Kom tilbake til Alle Tilbudsaviser hver dag for å sørge for at du ikke går glipp av flotte tilbud fra dine favorittforhandlere.

LOPESKO ASFALT VELG RIKTIG LØ PESKO Høy eller lav fotbue, over- eller underpronert. 1 Hvor løper du når du trener? Kanskje har du også bela stningsskader du må Hvis du løper på a sfalt, trenger du en sko med god De fleste føtter kan klassifiseres i en av tre hoved- ta hensyn til under treningen. Uansett er fottøyet demping. Da bør skoen ha en ekstra dempingi både grupper: nøytral, flat og høy fotbue. Avhengig av avgjørende for om treningen blir en god opplevelse. hæl og forfot. Løper du mest i terreng trenger du en livsstil og hvor mye føttene belastes, vil de over Type underlag som asfalt, grus eller terreng har sko med godt grep og en mer slitesterk overflate. tid naturlig forme seg og falle inn en av disse også stor betydning når du skal velge løpesko. 3 Hvilken type fot har du? kategoriene, eller en variasjon av dem. 2 Hvor ofte trener du, og hva slags type trening utforer du? Trener du ofte, bør du ha en god og stabil sko med bra demping. Her er det spesielt viktig å finne en sko som passer til din fot, og som gjør at du forebygger og reduserer skader, spesielt i knær og rygg For å finne best mulig sko for din fot, er det lurt å kjøpe sko sent på dagen. Dette er fordi foten utvider seg i løpet av dagen. Bruk god tid i butikken, og prøv gjerne 2-3 forskjellige par for å finne det som passer deg best. Ta på deg sokker som du vanligvis trener med når du skal prøve sko. Still deg selv disse tre spørsmålene //HVILKEN TYPE FOT HAR DU? Vi hjelper deg med å velge riktig lapesko 01 02 NØYTRAL/NORMAL LETTERE FLAT Kalles også en «effektiv» fot Kalles «lettere overpronasion» Uttrykket «ned sunket fotbue» brukes og siå Mellomting mellom naytral og flat fot Betyr at fotbuen din blir svakere og at foten begynner å rulle Et karakteristisk trekk er en stabil fotbue som støtter fotens bevegelse godt nok gjennom hele steget gelse godt nok giennom hele stedeltter Når vi går ruller foten naturlig innover (kalles prona sjon] for å fordele landingstryk ket jevnt utover hele foten for mye innover [kalles overpronasjon) Du kan bruke nesten hvilken som helst løpesko Du kan fremdeles bruke en fleksibel, ngytral sko, men med noen stabiliserende funksjoner fra en overpronasjonssko 03 04 FLAT HØY FOTBUE Kalles også en «fleksibel fot Kalles en «stiv» fot Oppstår fordi fotbuen er for svak, som igjen gjør at foten ruller for mye innover (kalle s overpronasjon] Fotbuen er for kraftig, noe som gjør at foten ruller mot utsiden når du går (kalles underpronasjon] Overpronasjon kan over lengre tid påføre ekstra belastning på ankler, knær, hofter og rygg Foten kan da ikke gjennomføre pronasjons-prosessen skikkelig (se naytral fo Du trenger løpesko med god stabilitet for å støtte opp den svake fotbuen din Underpronasjon kan over lengre tid skade den naturlige støtdempinger. Du trenger sko med ekstra god støtdemping og liten bevegelseskontroll. lIngen eller svært svak pronasjonskile] 32

Kundeaviser fra Intersport

Mest populære tilbud