Intersport kundeavis - 18.04.2018 - 31.12.2018 - UTGÅTT

Intersport kundeavis

18.04.2018 - 31.12.2018 - UTGÅTT

1 ... 20 ... 100
Kundeavis Intersport - 18.04.2018 - 31.12.2018. Side 20.
1 ... 20 ... 100

Bla igjennom denne Intersportkatalogen som er gyldig fra 18.04.2018 til 31.12.2018 for å se de siste tilbudene. På 100 sider av de aktuelle ukentlige tilbudene kan du finne de beste varene fra Sportkategorien. Hvis du ønsker å spare på din neste handletur til Intersport, ikke glem å bla igjennom hele katalogen fra siden 1 til side 100. Hvis du ønsker å handle på en smart måte og spare på din neste handletur til Intersport, ikke gå glipp av de nyeste ukentlige kundeavisene som er full av flotte priser og fantastiske tilbud. Kom tilbake til Alle Tilbudsaviser hver dag for å sørge for at du ikke går glipp av flotte tilbud fra dine favorittforhandlere.

LOPESKO ASFALT HANNE LYNGSTA D Løpeekspert i adidas) adidas Bio Tidligere mellom- og langdistanseløper Norsk mester på 800m, 1500m og 3000m hinder. Tidligere norgesrekordholder på 3000m hinder Intagram hannelyngstad NTERVALL TRENING Så skjer det som så ofte skjer; du leter frem med litt for høy åpningsfart. Det ender ofte som en /STEGET VIDERE, HVA NÅ? joggeskoa, tar på litt for mye klær og stikker ut på knallhard langtur med sviende lår og pinne stive legger. I hverste fall går det en uke før neste løpetur. Et godt råd å ta med seg ut på den første løpet på lang tid kan være å avpasse farten etter formen. Løp heller litt rolig i begynnelsen og velg deg en runde som du kan løpe to ganger, fremfor at du må gå de siste 20 minuttene r gjennom La oss si du har kommet godt i gang med løpe- litt for lang impulstur. Stølh egger og motivert! Første bud for å bli glad i løping er å ha riktig utstyr for ditt behov. Løpesko er ferskvare og bør skiftes ut regelmessig. Løper du 2-3 ganger i uka er det anbefalt å bytte ut skoene én gang i året. Løper du litt mer kan det være kjekt å ha flere parå bytte på med tid. Så mye for å være topp n begynner å avta mellom økt ren Langturene går lettere og det går faktisk an å ut veksle noen ord med kompisen som er med på turen Da bør man legge inn intervalli treningen sin. La oss si du løper tre ganger i uken. Den ene uken kan det være to rolige løpeturer og uken etter kan det være to med intervall og en rolig løpetur. Intervall kan hjelpe deg til å forbedre oksygenopptaket ditt, som igjen vil gi deg en følelse av å være i mye t du skal få mest mulig igjen eller for treningen du legger ned vil et godt råd være å investere i flere par løpesko. Løper du intervall og Hvis hver løpetur er hard, vil du raskt få frem raskere turer, er en lettvektsko eller konkurran- sesko virkelig å anbefale. De er lavere i vekt, har lite inspirerende turer. Greier du å variere mellom mindre støtdemping, men dest bedre løpsfølelse rolige joggeturer, raskere turer og intervall vil du Med andre ord gir denne type løpesko deg en mye ha fremgang på løpingen din. Det er også viktig å morsommere opplevelse på løpeøkten. Eksempler variere løpingen og underlaget man løper på. Vari- på lettvektsko og konkurransesko er adidas adizero //LøPING ER SA INNMARI HARDT //HVORDAN KOMME IGANG? Joda, løping kan være veldig hardt og vondt, det. Men de r it opp til deg å velge hva løpet ing bedre løpsforrm yere dato eller skal være. Løper du for å bedre kondis Sjekk løpeutstyret ditt. Er skoene a skal du slå til mede løpesko for ditt beho En riktig løpesko for rolige løpeturer som også passer løpesettet ditt er en forutsetning for å bli glad i løping r du spesifikt mot et mål? start og inves gang som går rett over i stagnasjon og kan føre til //HVA GJØR JEG? Mange som ikke løper hele året drar i vei på den asjon kan skåne deg fra belastningsskader og det første løpeturen med ambisjoner om en lang runde kan gjøre løpingen litt morsommere Boston og adizero adios Lykke til med løpinge /TO FORSLAG PÅ INTERVAL ternatrver nden rvall som dere ut på PT-klienter: tes 01 25x45/15 Oppvarming: 10 min rolig jogg 02 5-8x5 min oppvarming: 10 min rolig Løp intervall på 5 sek arbei lø hvor ute sek pause move pause inne. Løp ijevn fart og heller litt raskere på de siste ste un e tter sek pause e t lov til å lø ste nter re ne så helt ok. Men flere e re flere enn rogressiv Løping vil alltid gi en god følelse fremfor motsat Farten skal tilsvare halvmaratonfart overkant synes jeg Fordelen med denne type okt Fordelen med denne type okt Du kan løpe på terskel på en mye høyere fart enn du vil greie på feks halvmaraton. Slik presser du beina til å holde en hayere frekvens enn «normalt» og det karn gjøre det le ttere å løpe lengre intervall på sikt. Pausene gjør bare at du bryter rytmen og fokuserer på nytt. Detvil føles lettere etter en kort pause Du får trent på konkurransefart på lange løp Bygger grunnkondisjonen du vil trenge for å løpe lange løp Økten vil også gi økt løpsstyrke Dette eren terskeløkt hvor du evt går litt over terskel på de 5 siste. Man må derfor posjonere ut kreftene godt og heller øke farten mot slutten fremfor å gå ned i fart. Ypperlig økt for nybegynnere til intervaller, men også en kjempefin <«feel good»-økt 19

Kundeaviser fra Intersport

Mest populære tilbud