Last opp en manglende kundeavis

Intersport kundeavis - 11.04.2018 - 31.12.2018 - side 49 - UTGÅTT

Intersport kundeavis - 11.04.2018 - 31.12.2018 - side 49 - UTGÅTT

1 ... 49 ... 141
Kundeavis Intersport - 11.04.2018 - 31.12.2018. Side 49.
1 ... 49 ... 141

Bla igjennom denne Intersportkatalogen som er gyldig fra 11.04.2018 til 31.12.2018 for å se de siste tilbudene. På 140 sider av de aktuelle ukentlige tilbudene kan du finne de beste varene fra Sportkategorien. Hvis du ønsker å spare på din neste handletur til Intersport, ikke glem å bla igjennom hele katalogen fra siden 1 til side 140. Hvis du ønsker å handle på en smart måte og spare på din neste handletur til Intersport, ikke gå glipp av de nyeste ukentlige kundeavisene som er full av flotte priser og fantastiske tilbud. Kom tilbake til Alle Tilbudsaviser hver dag for å sørge for at du ikke går glipp av flotte tilbud fra dine favorittforhandlere.

 
LANDEVEI Størst kraft har vi på pedalen når den står i vannrett stilling, pekende framover. Når pedalen er litt forbi bunn av banen, og benet er påvei imot opptrekkfasen, er det negativ kraft på pedalen til den er i vre posisjon igjen 270 90 180 360 Spesifisitet er viktig i sykkeltrening. Spesifisitet stillingen slik at kraftutviklingskomponenten blirA betyr at man må trene på det man skal bli bedre mer optimal. Med gjeldende regelverk blir det på. Et typisk eksempel er tempo-egenskaper. ingen enkel oppgave. I regelverket er det begrens- Mange føler at de ikke kjører fort, sett i forhold til ninger på setets posisjon i forhold til kranken som hvordan de kjører oppover. En god tempoing gjør dette vanskelig. er langt fra den vanlige stillingen man har på en Tidligere satt rytterne lengre fram på sykkelen landeveissykkel, og den må trenes på om man Det er ikke gunstig, fordi musklene får en mye større 0 skal få utbytte av sin kapasitet strekk enn i dagens sittestilling. Blir sittestiingen for Man må trene spesifisert i forhold til konkur- høy og for langt bak, blir arbeidsforholdene for mus- ranseintensitet og hastighet, forskjellige stillinger, klene på baksiden og i hoftebøyer dårligere. Det blir stående, sittende, taktskifte, overhastighetstrening for mye strekk i muskulaturen i nedre pedalposisjon og tempo. 20 Setehøyden må ikke være høyere enn at duoo Det er også viktig at man trener på å ligge på hjul og finne ly for vinden bak rytteren foran. Dette klarer å sitte og sykle uten å vrikke fra side til side for å rekke ned i bunnen av tråkket. Benet skal være er meget viktige teknikker for å spare energi.litt mindre enn utrettet når det eri bunnen, eventuelt Det er ingen absolutte sannheter på hva som 10 helt utrettet når du har haelen på pedalen og pedalen er ideell tråkkfrekvens. Ser vi på de beste tempo- er på det laveste //LUFTMOTSTAND syklistene, ligger de stort sett på mellom 104 og 112 omdreininger per minutt. De beste banesyklistene på 4000 meter ligger på mellom 120 og 140 Luftmotstanden oker med kva dratet av ha stigheten. /EN MUSKEL UTVIKLER KRAFT PA Det betyr at når du dobler farten, firedobles luft FLERE MÅTER motstanden. Det merker man godt ved at det blin vanskeligere å forbedre seg på tempo, jo fortere man kjører. Blodgjennom strømningen er bedre ved å ha høy frekvens. Blir det for stort trykk på muskulaturen, gjennom tunge gir, blir de små årene presset flate slik at ikke blod med oksygen kommer il og vi z 01. Konsentrisk arbeid, det vil si kraftutvikling ved at muskelen forkorter seg. Ved sykling er det slik Ved 45 kilometer i timen på flat vei, utgjør luft muskulaturen arbeider og skaper kraft til selve far melkesyreopphopning i musklene. En annen motstanden 85 prosent av den totale motstanden bevegelsen Resten av motstanden fordeler seg på driwerk, nav 02. Eksentrisk arbeid, eller kraftutvikling ved at skader på sener, ledd og muskulatur. gevinst vi oppnår ved å bruke lettere gir, er mindre og rullemotstand. Det betyr at det er svært viktig muskelen blir forlenget, eller strukket. Dette skjerPå figuren over (B) ser vi kraften som utvikles i å finne en god aerodynamisk posisjon på sykkelen ikke ved sykling. Muskelen utvikler da betraktelig tråkket. Storst kraft har vi på pedalen når den står for å redusere motstanden. Foruten hastigheten er større kraft frontalflaten viktig for luftmotstanden. For å oppnå 03. Statisk arbeid, kraftutvikling uten at muskelen er ltt forbi bunn av banen, og benet er på vei imot Z.2 vannrett stilling, pekende framover. Når pedalen | ㅹ minst mulig luftmotstand, må vi jobbe for en mest forandrer lengde. Dette skjer spesielt i nakke-, opptrekkfasen, er det negativ kraft på pedalen til mulig dråpeformet sittestilling. . Hold ryggen vannrett eller svakt hellende framover .Hold armene smalt, nær senter av styret for å skape en spydspiss-liknende form foran skuldre-, mage- og ryggmuskulaturen til en syklist. den er i øvre posisjon igien Dette kan skape muskelsmerter. Ved dårlig teknikk og økende frekvens, vil den Musklene våre utvikler forskjellig kraft ved negative kraften på pedalen bli større. Energi- forskjellige frekvenser. Figuren (A) på bilde i ekonomisk kan det være lurt med lavere frekvens for hoyre er det vi kaller Hill-kurven. På figuren ser å redusere den negative kraften, men ved å gå ned du at musklene har en stadig minkende evne til å i frekvens, er det også fare for å redusere effekten. utvikle kraft etter hvert som frekvensen i tråkket Under enhver omstendighet vil jeg sterkt fraråde øker. Det er størst kraft ved lav tråkkfrekvens. //KRAFTUTVIKLING Den store utfordringen er å klare å utvikle tempo- under 80 i frekvens. Ha helst fra 90 og oppover. 49

Kundeaviser fra Intersport

Mest populære tilbud