Intersport kundeavis - 11.04.2018 - 31.12.2018 - UTGÅTT

Intersport kundeavis

11.04.2018 - 31.12.2018 - UTGÅTT

1 ... 19 ... 140
Kundeavis Intersport - 11.04.2018 - 31.12.2018. Side 19.
1 ... 19 ... 140

Bla igjennom denne Intersportkatalogen som er gyldig fra 11.04.2018 til 31.12.2018 for å se de siste tilbudene. På 140 sider av de aktuelle ukentlige tilbudene kan du finne de beste varene fra Sportkategorien. Hvis du ønsker å spare på din neste handletur til Intersport, ikke glem å bla igjennom hele katalogen fra siden 1 til side 140. Hvis du ønsker å handle på en smart måte og spare på din neste handletur til Intersport, ikke gå glipp av de nyeste ukentlige kundeavisene som er full av flotte priser og fantastiske tilbud. Kom tilbake til Alle Tilbudsaviser hver dag for å sørge for at du ikke går glipp av flotte tilbud fra dine favorittforhandlere.

TERRENG (Teknikktips] Til deg som vil begynne med stisykling SYKLING PA STI STIEN ER STEDET DER ALLE SLAGS SYKLISTER M0TES, O G STEDET DER MORO, MESTRING OG NATUROPPLEVELSER GÅR HÅND I HÅND. Kilde: Per-Arne Andersen/Skiforeningen TIPS TIPS 03 RETT 0PP TIPS 01 05 RUMPA O PP HINDER For å bli en rå stisyklist, må mest mulig kraft ned i pedaler og bakhjul. Man må derfor unngå å trykke ned i styret. Re tt opp overkroppen og flytt rumpa helt frem på setekanten når du skal klatre opp de bratteste kleivene. Dette gir maks grepog maks kraft i pedalene. Dersom du ikke har heve-senke pinne på sykkelen, kan de tte løses med at du løfter rumpa fra setet Ved stisykling i kupert terreng; få rumpa opp fra setet. Dette gjør at du får i gang hele kroppen og begynner å jobbe sammen med sykkelen. Se opp og frem, oggiar tidlige og sikre linjevalbg Ved forsering av hindringer i terrenget; løft opp forhjulet og dra med deg bakhjulet. Behersker dette, kan du le ke i terrenget og forsere haye trinn, kanter og hindringer med stor eleganse. Det finnes flere måter å gjøre dette på. Du kan stå på plane pedaler å ri mot hinderet. Rett før hinderet flytter du kroppsvekta bakover og trekker i styret slik at fo rhjulet løfter seg Akkurat idet forhjulet pa sserer hinderet flyttes kroppen frem og du trekker med deg bakhjulet. TIPS TIPS 02 Må du tråkke inn mot hinderet, må du også beregne tråkket slik at du kan gjøre hjulløftet med selve tråkket. Samme teknikk gjelder for trinn ned, men her følger bakhjulet etter uten at du trenger å trekke det med deg. I landingen bør bakhjulet tre ffe bakken først. Øv på småhinder der sykkelen lett kunne ha rullet over BRUK BAKBREMS 04 Når du skal sto ppe; brems primært VEKTA BAKOVER bakbremsen. Unngå å blokkere forhjulet, men oppretthold styringskontroll ved alltid å ha en form for ABS-følelse i fingeren som betjener forbremsen. Hold bredt i styret. La lillefingrene vaere parameter på styrets bredde. Da unngår du at styret hekter i busker og trær Flytt kroppsvekta (dvs rumpa) bak setet i bratte utforkjøringer, ned steinrøys, over glatte parter og over gjørmehull. Da kan du slippe sykkelen løs og du unngår å gå på hodet over styret. Tren på å legge haka på setet - klarer du dette, er du godt skolert for å kaste deg utfor de bratteste skrentene. Folg fallinja på glatte sva. [f.eks fortauskanter). Da bygger du selvtillit og legger grunnlaget for å mestre te knikken når du kommer til et hinder der det virkelig er påkrevet. Marka er stor nok, og det er plass til alle. Norsk Organisasjon for Kort oppsummert: Syklisten har alltid vikeplikt for turgåeren. Terrengsykling (NOTS] har laget egne stivettregler for syklister og prinsippene som disse bygger på er både enkle og logiske. Rask har dårlige bidrag til dialog. Et smil, et hei og en hyggelig prat er gode vikeplikt for sakte. Hard har vikeplikt for myk. Stor har vikeplikt for bidrag til dialog mellom de forskjellige brukergruppene. liten. Den som kommer bakfra har vikeplikt for den som er foranDa gjenstår det bare å onske lykke til og god tur. Utbrudd som UNNA, HOLD TIL SIDEN, LØYPE, FLYTT DEG osv. er //TA HENSYN ト丶 OP 02 19

Kundeaviser fra Intersport

Mest populære tilbud