Bauhaus kundeavis - UTGÅTT - side 2 *

thumbnail - Kundeavis Bauhaus - Produkter fra tilbudsaviser - verktøy. Side 2.
2 / 40

* Gjelder i alle Bauhaus-butikker.

Produkter i denne tilbudsavisen

 
Slik fungerer det BAUHAUS Montasjeservice tilbyr montering og installering av utvalgte produkter som du har kjøpt hos BAUHAUS. Montasjeservice går i all enkelhet ut på at du velger produktene du ønsker å få montert. Deretter får du en fast pris på monteringen. BAUHAUS står for salg av produktene og for bestilling av håndverker. Du får en fast kontaktperson hos BAUHAUS, og skal ikke selv inngå en avtale eller innhente tilbud fra en håndverker. Når monteringen er fullført, avregner BAUHAUS med håndverkeren og sender en sluttfaktura til deg pålydende avtalt fastpris. Oppstartsgebyr Til hver montasjeordre vil det tilkomme et oppstartsgebyr. Oppstartsgebyret på kr. 750.- dekker håndverkerens kjøring samt verktøy. Hvis håndverkeren skal ta med varene du har kjøpt eller bestilt, vil oppstartsgebyret koste kr. 1400.Hvis du ønsker å få fjernet et eksisterende/demontert produkt, vil det tilkomme et tillegg for avfallshåndtering. Se pris for dette i katalogen. Kredittgodkjenning Montasjetjenesten faktureres først når arbeidet er fullført og godkjent. Alle tjenester over kr. 5.000.- krever en kredittvurdering, som betyr at du skal opplyse om personnummeret ditt når du aksepterer tilbudet. Faktura Samlefakturaen mottar du på e-post når oppgaven er fullført og du er fornøyd med resultatet. Du har 30 dager til å betale fakturaen. Hvordan Kontakt en selger i et av våre varehus hvis du ønsker mer informasjon. Her kan vi hjelpe deg med spørs-målene du måtte ha, samt lage et tilbud på montering. Oppmåling Fordi ingen boliger er like, kan du kjøpe til en oppmåling. Dette betyr at vi kommer til deg og måler opp, tar en titt på arbeidsstedet i forhold til om det kan være noe som gjør at det vil tilkomme ekstra arbeid for at tjenesten skal kunne gjennomføres. Deretter vil du motta en fast pris på ekstraarbeidet, samt en evt. spesifikasjon på materialene. Etter oppmålingen vil vår montasjekoordinator kontakte deg med et tilbud. Montasjekoordinatoren er din kontaktperson gjennom hele prosjektet dersom det skulle oppstå noen spørsmål eller uklarheter. Alt dette for at du skal føle deg trygg i prosessen. Ved oppmålinger tilkommer det oppstarts-gebyr. Feil og mangler Hvis det skulle oppstå en feil/reklamasjon i forbindelse med en monteringsoppgave, skal du henvende deg til BAUHAUS Montasjeservice. Dette skal gjøres før du begynner å rette opp arbeidet eller kjøper inn nye materialer. Ved reklamasjoner forbeholder BAUHAUS Montasjeservice seg retten til å følge produktleverandørens reklamasjonsregler og toleransebeskrivelser. På en fullført montasjeoppgave er det 2 års reklamasjonsrett på håndverkerarbeidet. Kansellering av en montasjeoppgave skal skje senest 2 arbeidsdager før avtalt oppstartsdato, pr. telefon til montasjekoordinatoren eller på e-post til [email protected]. Hvis håndverkeren kjører forgjeves, vil du bli avkrevd et gebyr på 750.- for å dekke tidsforbruk. Fast pris – trygt og enkelt Trygghet – vi har kontakten med håndverkeren Vi garanterer at våre samarbeidspartnere er utdannet, og overholder alle gjeldende forskrifter og regler innenfor sin bransje. Samtlige monteringer koordineres av BAUHAUS, og som kunde mottar du en samlefaktura fra oss. Dette er også ditt bevis på 2 års reklamasjonsrett på arbeidet som er utført. Enkelhet – bestill i varehuset, vi ordner resten Våre montasjekoordinatorer sørger for at din oppgave blir utført faglig korrekt. Vi tar hånd om det hele – fra tilbud til gjennomføring av montering. Vi sørger for at du får med riktige varer hjem, og at du blir kontaktet av en håndverker innen 2 arbeidsdager for å avtale en dato for monteringen. Fast pris Vi gir deg et tilbud med fast pris. Du ved nøyaktig hva som inngår, samt hvilke vilkår som må være oppfylt for at tilbudet skal gjelde. Du kan gå igjennom tilbudet hjemme i fred og ro og deretter ta kontakt med oss igjen.

Andre kundeaviser Bauhaus

Nyeste kundeavis